.. MAK ABAH, ATA RINDU ..

Duduk termenung sorang-sorang buat aku teringat kat mak abah. Bukanlah kalau aku tak duduk termenung tu maknanya aku tak ingat kat mak abah. Cuma kadang-kadang bila termenung ni extra feeling sket aku rasa. Selalunya bila aku ada masalah memang aku akan ingat mak dan abah. Nak layan perasaan mesti ada lagu. Tiba-tiba rasa macam nak kongsi lagu yang aku dengar dengan korang semua. Lagu yang kompem buat aku menangis tiap kali aku teringat kat mak dan abah.


Lagu Abah




Lagu Mak


Cuba korang try layan lagu ni. Tapi kene hayati betul-betul la. Ingat balik benda yang lepas-lepas. Pengorbanan mak abah korang. Bagus sebenarnya buat benda-benda ni. Kira macam muhasabah diri jugak la sambil-sambil bagi korang semangat dan kekuatan untuk terus hidup dan berbakti kepada mak dan abah korang. Cuba tau!


No comments: