.. WARNA WARNI VS HITAM PUTIH ..

VS



Tak banyak benda yang aku nak cerita or kongsi kali ini. Just aku macam tertarik bila tengok gambar-gambar hitam putih dari member-member kat Facebook. Entah kenapa aku rasa macam cool je bila tengok gambar hitam putih ni. Tak pasal-pasal kebanyakan profile picture aku kat Facebook tu hitam putih. Apa yang menariknya gambar hitam putih ni? Beberapa pendapat yang aku terima..

" Aku suka buat gambar jadi hitam putih sebab aku suka benda yang simple. Dah nama pun hitam putih kan? Kalau gambar biasa ni terlalu banyak untuk diceritakan. Warna pun banyak kan. "

" Orang buat gambar hitam putih ni sebab taknak tunjuk kelemahan. Kadang-kadang bila snap gambar tu, cahaya macam terlebih. So nak cover, hitam putih jalan terbaik. "

" Nice..,Moment..,Feel.. Black and White ni tak perlu penceritaan yang banyak. Tapi senang nak dapat feel. Superb! "




Apapun pendapat yang orang bagi, setiap gambar tu ada nilai dia masing-masing. Kadang-kadang ada gambar yang kita rasa macam biasa je, tapi bagi sesetengah orang gambar tu menarik. Tapi aku masih merasakan dan sangat-sangat bersetuju untuk mengatakan gambar hitam putih itu cool.




No comments: